Throwback Thursday

Aloha internetreizigers!

Zoals jullie misschien wel of niet weten schrijf ik inmiddels alweer twee (!) jaar voor good ‘ole 7Days, dé jongerenkrant van Nederland – om maar een beetje prominent te doen. Nu ik uit de doelgroep gegroeid ben, kan ik melancholisch terugkijken op alles wat die jonkies door mijn pen beleefden. Ik deelde Amerikaanse avonturen, tentamentroubles en studentenstruggles. Inzichten, frustraties, blunders en ervaringen vlogen het wereldwijde web op. Ik leerde en de wereld genoot mee.

Maar. Oud goud verzuurt niet – of zoiets. Tussen alle nieuwe hersenspinsels die ik hier de wijde wereld in stuur, ga ik een paar oude pareltjes online zetten. Ik ben er nog niet over uit of dat nu telt schaamteloze zelfpromotie of luttele websitevulling, maar ik doe het anyway. Alles netjes georganiseerd onder het labeltje oude pareltjes, dat dan weer wel.

Veel leesplezier!

Met liefs,
Rose

Geef een reactie

